Hyvää oloa, voimaa ja näyttävä ulkomuoto!

Fitnessharrastajalle

Fitness harrastusmuotona sopii kaikille!

Personal Trainerin ja fitnessvalmentajan ero on Suomessa ennen kaikkea siinä, että edellinen keskittyy kuntourheilijoiden ja jälkimmäinen kilpaurheilijoiden valmentamiseen. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö voisi hyötyä kuntoilumielessä fitnessvalmennuksesta. Olen valmentanut ja valmennan siten myös ihmisiä, jotka haluavat rakentaa parempaa versiota itsestään niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.

Monet valmennettavani ovatkin olleet aktiiviharrastajia, joista osa on päätynyt kisatiimiini tai harkitsee kilpailemista. Harrastajan fitnessvalmennuksessa kartoitamme ensin yhdessä tavoitteesi ja toiveesi valmennuksen suhteen. Sen perusteella laadin Sinulle ruokavaliot, sali- ja muut treeniohjelmat sekä ohjaan kuntosalilla liikkeiden tekemisen oikein. Koska minulla on vahva koulutustausta (tohtori) ja käytännön osaaminen (luterilainen pastori) ihmisten auttamisesta, saat minulta  luottamuksella toki tärkeitä mentaalisia apuvälineitä esim. omien pelkojen voittamiseksi ja unelmien saavuttamiseksi. Näistä teemoista olen myös luennoinut ja luennoin mm. Nordic Fitness Expossa.

Hinnat

Oheiset hinnat sisältävät arvonlisäveron, joten hintoihin ei tule "yllätyksiä".

Elämäntapamuutos

Sisältää tavoitteidesi mukaan henkilökohtaisesti räätälöidyt ruokavaliot ja treeniohjelmat (sis. kuntosaliohjelmat, aerobiset treenit ja tarvittaessa nopeus/HIIT/anaerobiset treenit), kuukausittaisen opastetun saliharjoittelun, mentaalivalmennusta sekä konsultoinnin (vastaus 48 tunnin sisällä). Opastettuja salitreenejä voi ostaa lisää. 

150€/kk

Opastettu kuntosalitreeni

Oman kokemukseni mukaan valitettavasti suurin osa kuntosalilla harjoittelevista joko tekee liikkeet virheellisesti tai sitten harjoittelee tehottomasti. Yhteisellä kuntosalitreenillä opastan sinua tekemään liikkeet oikein ja harjoittelemaan kuin peto! Takaan, että tämän jälkeen saliharjoittelu ei ole entisensä.

75€/h

Henkilökohtainen ruokavalio

Hyvän kehonkoostumuksen ja esteettisen olemuksen saavuttamisessa oikea ruokavalio on avainasemassa. Ilman oikeaa ruokavaliota monet harjoittelun hyödyt menevät hukkaan tai ne eivät näy. Älä siis aliarvioi ruoan merkitystä, vaan ole järkevä - onhan kyse Sinun ainutlaatuisesta temppelistä. Minulla on kokemusta myös erityisruokavalioista. Esimerkiksi lopputyön valmentajatutkinnossa tein siitä, miten saavuttaa lihasmassaa vegaaniruokavaliolla. Olen myös itse elänyt pitkään paleoruokavaliolla ja nyt olen siirtynyt vegaaniksi.

65€

Henkilökohtainen harjoitteluohjelma

Jos oikeasti haluat saavuttaa tuloksia harjoittelulla, tulee Sinun tehdä se päämäärätietoisesti. Parasta olisi asettaa itselle jokin konkreettinen päämäärä (esim. 4 kiloa lisää lihasmassaa ja 4 kiloa vähemmän rasvamassaa seuraavan 6 kuukauden aikana). Jotta pääset tavoitteeseesi, tarvitset mm. selkeän harjoitteluohjelman, joka sisältää tarvittavat liikkeet ja niiden toistomäärät kuntosalilla sekä aerobiset harjoitteet/nopeustreenin/HIIT-treenin (omien tavoitteiden mukaan).

65€

Ota minuun yhteyttä

Puhelinnumero:

+35850 301 4627

Sähköposti:
koivistojussi@outlook.com

Seuraa minua:
Instagram: Fitsisu